Senarai Blog Saya

Selasa, 11 Oktober 2011

nie la dia geng2 camfrog.....dari kiri lowlipop,acai,iori,fried4,bunga sakura,1xor4,ayu_n4ky,n4ky dan mahap...perjumpaan di berjaya time squre pada hari sabtu 08.10.2011. perjumpaan tanpa di rancang oleh sapa2...hahhahah...xbleyy blahh la aku nie....perjumpaan kedua hari sabtu jugak pada 22.10.2011 bertempat di ktv....hahaha apa lg kalau dah ktv kannn aktiviti karok sampai keluar anak tekak....kkkkkk
ghanie xnak la plak alasan banyak sgt kena byr...aku pun ckp "skali skala xapa la bkn slalu jumpa bebudak nie smua...tp dia kata "apa kata kita pegi kolam air panas ramai2.....entah la aku ikut jer yg mn satu kann....bak kata di mana ada ghanie di situ mesti ada aku......xbleh pergi mn2 tanpa en ghanie....kkkkkkk
ok lain kali akan cuba update setiap hari........




bye u allss.......muahhhhhhhh kkkkkkkkk( gatai lak nak kiss) xbley blahhhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan