Senarai Blog Saya

Selasa, 18 September 2012

pergaduhan saudara vs orang ke 3

                                                   (gambar hiasan)


sedih hati aku ngan benda yg terjadi terhadap keluarga aku walau pada dasar nya kami semua xnampak bergaduh ttp di sebalik nya tiada sapa yg th.....aku hanya mampu meluahkan di blog peribadi aku sajer...xterdaya aku nak tolong adik beradik aku....nie semua berpunca ngan org ketiga iaitu abg ipar aku sdiri (biadap tol). akak aku yg ke 3 ada bercerita ngan aku pg smlm pasal pergaduhan abg aku berbunyi cm nie
mak: yatie beras kat rumah dah habis suruh zamri belikan beras
yatie (akak sulung) : yer la
zamri (abg ipar) : kat rumah nie smua xberguna th makan dan tidur jer, malas lak tue
boboy (abg aku) : sakit hati tp xterluah
maka terjadi la sikt pergaduhan sampai membuatkan abg aku berkemas kain baju dia dan tdur rumah akak yg lain....klau abg aku kena silap2 aku ngan mak serta ayah mungkin akan jadi benda yg sama....sapa th kan....huhu aku sedih kenapa abg ipar aku duk sibuk jaga tepi kain org ha'ah....keluarga dia pandai lak nak tanggung sampai adik dah kerja pun duk tolong bayarkan ansuran keta....klau nak di bandingkan xada la banyak sgt akak aku bantu keluarga kan.....ms mula2 jer baik tp lama2 mcm hantu la hawau betui ada abg ipar cm gitu, rela x ada abg ipar la.....skarang aku pun kena berjaga2 ngan langkah seterus nya, jgn sampai dia kenakan aku lak......aku berdoa moga2 keluarga akan aman dan kembali baik semula ya allah....:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan