Senarai Blog Saya

Khamis, 13 September 2012

ulang tahun percintaan

Wahhh....selamat ulang tahun syg.....hehehe jiwang lak.....tup2 dah 3 tahun usia percintaan kami....mcm xpercaya jer...yer la, cuba korg bayang kan aku ngan ghanie asyik majuk,marah smua pun ader tp siapa sangka dlm duk gaduh2 pun usia cinta kami dah 3 tahun....hmmmm yg xbest nya aku xader aper nak bg ghanie. mcm thn lpas aku hadiahkan cincin dan mkn mlm kami bsama...thn nie cm mkn mlm jer....coz ghanie kata jgn membazir yang sbb kita nie nak khawin , so kita kena simpan duit.....hmmm klau ulang thn x ader so aku cadang nak celebrate beday dia jer la....tp aku sampai skarang aku duk pikir nak bg hadiah aper kat dia...aduiii poning aku la.hadiah yg aku pernah bg cincin (dah ilang dah), jam (msih ader lg) , agak2 bleh ker aku bg dia baju atau pewangi yer.......aku ader 2 bulan jer lg nak pikir nak bg apa sbg present  kat dia.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan